پادويش

معرفي و فروش محصولات آنتي ويروس پادويش https://mypadvish.ir

ضرر ۱۱.۵ ميليارد دلاري باج‌افزارها

 

ضد باجگير پادويش

 

 

 

با گسترش هر چه بيشتر تكنولوژي در زندگي روزمره، روش‌هاي سرقت، سوء استفاده و تخريب اطلاعات كاربران نيز به شدت دستخوش تغيير و تنوع شده است.

در سال ۲۰۱۹ باج‌افزارها به تنهايي بيش از ۱۱.۵ ميليارد دلار زيان مالي به سازمان، شركت‌ها و يا اشخاص وارد كرده‌اند. اگر به اين رقم، آسيب ناشي از خرابكاري ويروس‌ها، كرم‌ها، تروجان‌ها و …. را نيز اضافه كنيد، به راحتي ميزان گستردگي و زيان باري بدافزارهاي كامپيوتري را احساس خواهيد كرد.

 

پيشگيري بهتر از درمان

با رعايت نكاتي كه گاهي بسيار ساده بنظر مي‌رسند، مي‏‌توان در برابر بسياري از تهديدات ايمن ماند:

– به پيام‌ها به خصوص پيام‌هايي كه از طريق پيام‌رسان‌ها، ايميل يا حتي پيامك به دستتان مي‌رسند بدگمان باشيد و فقط از مراجع معتبر مسائل را دنبال كنيد. هرگز روي لينك‌هاي درون اين پيام‌ها كليك نكنيد و اگر حتي اندكي شك داريد، حتما به جاي كليك روي لينك، در اينترنت جستجو كنيد تا سايت مربوطه را پيدا كنيد.

-براي مقابله با خطرات سايبري و پيشگيري از بدافزارها به ويژه اكسپلويت‌ها (كدهاي مخرب) حتما از آخرين نسخه آپديت شده سيستم عامل، نرم‌افزارها و مرورگرها استفاده كنيد.

-مراقب وب سايت‌هاي آلوده باشيد. يكي از راه‌هاي تشخيص سايت‌هاي جعلي به ويژه سايت‌هاي فيشينگ، چك كردن آدرس URL سايت مورد نظر است.

-حافظه‏‌هاي جانبي مثل فلش‏‌ها كه از طريق USB متصل مي‏‌شوند عامل مهمي در آلودگي سيستم‏‌ها به بدافزارها هستند. در استفاده از اين نوع حافظه‏‌ها لازم است احتياط بيشتري صورت گيرد.

– حتما از فايل‌هاي حساس و حياتي خود به صورت دوره‏اي فايل پشتيبان تهيه كنيد.

– از يك آنتي‌ويروس معتبر استفاده كنيد كه داراي قابليت‏‌هاي امنيتي كارآمد وسيستم‏‌هاي محافظتي به‏ روز باشد. همچنين آنتي‏ويروس خود را دائما به روز نگه داريد و به هشدارهايي كه از سمت آنتي ويروس داده مي‌‏شود توجه نماييد. در صورت لزوم با افراد خبره در حوزه امنيت رايانه مشورت نماييد.

 

 

 

 

باديگارد استخدام كنيد

براي حفاظت از اطلاعات كامپيوتر و موبايل خود حتما از آنتي‌ويروس‌هاي به روز استفاده كنيد. پادويش، آنتي‌ويروسي كارآمد است كه در سازمان‌هاي مختلف كارآمدي خود را اثبات كرده و از اطلاعات حياتي در برابر انواع آسيب‌ها حفاظت كرده است.

شما مي‌توانيد نسخه متناسب با نياز خود را روي كامپيوتر شخصي و يا تلفن همراه‌تان دانلود و نصب كنيد. پادويش، باديگارد اختصاصي كامپيوتر شما خواهد بود.

همچنين امكان ارتباط مستقيم با پشتيبانان كارآزموده، خيال شما را در برابر انواع بدافزارها آسوده خواهد كرد. براي مشاهده امكانات پادويش با ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

از تلفن هاي همراه غافل نشويد

استفاده روزمره از گوشي‌هاي هوشمند، توجه بدافزارنويسان را نيز به خود جلب كرده است. ما شخصي‌ترين اطلاعات، عكس‌ها، اطلاعات حساب بانكي و … را در آنها ذخيره مي‌كنيم. براي حفاظت از اين اطلاعات ارزشمند، پادويش اندرويد، با استفاده از تكنولوژي‌هاي پيش‌رو در اختيار شماست.

پادويش موبايل اندرويد علاوه بر اسكنر قدرتمند، داراي سيستم نگهبان، جهت بررسي لحظه‌اي فعاليت بدافزارها و نيز سيستم ضد سرقت موبايل  (قفل كردن گوشي از راه دور و فعالسازي آژير روي گوشي) است تا در برابر خطرات مختلف از اطلاعات گوشي هوشمند شما محافظت كند.

 

 

 

 

هر لحظه از كودكتان با خبر باشيد

تلفن‌هاي هوشمند جزء جدايي‌ناپذيري از زندگي ما و فرزندان‌مان هستند. اما استفاده كودكان از اينترنت، فضاي مجازي و تلفن هوشمند، بدون كنترل والدين، زيان‌هايي به همراه دارد. پادويش پرنتال كنترل، ابزاري قدرتمند براي كنترل همه جانبه والدين بر استفاده كودكان از گوشي‌هاي هوشمند است. تنظيم و كنترل زمان و ميزان دسترسي به ويژگي‌هاي تلفن هوشمند (مانند دوربين، واي فاي، بلوتوث و …) و نرم‌افزارهاي نصب شده به راحتي و با چند دكمه ساده در دسترس والدين خواهد بود.

در نهايت، با رعايت نكات امنيتي و استفاده از نرم‌افزارهاي به روز و مطمئن مي‌توانيم دست بدافزارنويسان و هكرهاي رايانه‌اي را از اطلاعات ارزشمندمان دور نگه داريم و طعمه آن‌ها نشويم.


برچسب: پادويش، پادويش موبايل، پادويش اندرويد، پادويش امنيت كامل، آنتي ويروس پادويش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۱۸ توسط:پادويش من موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی